دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

یه ارزوی دیگه

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ب.ظ

یه آرزوی دیگه

یه روز که مثل روزهای دیگس چشمم رو باز می کنم و مبینم که یه نفر اومده که با همه فرق داره.

خیلی مهربونه. خیلی خوش اخلاقه.  منو دوست داره. همش از روی محبت بمن نگاه میکنه. محبت بدون منت. محبت بدون چشم داشت. خیلی رومانتیک. خیلی دوست داشتنی. خیلی باسواد. خیلی باکلاس. خیلی بزرگوار. خیلی ادم حسابی. یه نفر که همیشه برام گل بیاره. یه نفر که همش برام کادو بخره. یه نفر که یه شریک واقعی باشه و بخواد زندگیشو بامن تقسیم کنه. یه نفر که اومده باشه که بمونه برای همیشه. یه نفر که سرشار از عشق و محبت باشه. اونوقت به خودم میگم"بخاطر همینه که تا حالا کسی رو دوست نداشتم."

بعد بمن میگه بیا بریم. بیا از این کشور بریم. هیچ مشکلی وجود نداره. هیچ مشکلی. همه چی روشنه. دست همو میگیریم و میریم.


دوست دارم اونجا با ارامش تحقیق کنم و درس بخونم. سکوت و ارامش. عصرها برم خرید کنم. برم پیاده روی. اشپزی کنم. با همه مهربون باشم. همه با من مهربون باشن. همه چی خوب باشه. همه چی عالی. سکوووووووووووت. ارامش.


 

۹۶/۱۱/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی