دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

نمیخوام کسی را دوست داشته باشم

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۳۲ ب.ظ

کاش میتونستم بفهمم کی راست میگه کی دروغ میگه. امروز ع خیلی نخ داد. میگه مجرده ولی من باور نمیکنم. اصلا نمیخوام بهش فک کنم. 

خدایا اشتباه کردم. نمیخوام کسی را دوست داشته باشم.


تصمیم گرفتم درب قلبم را قفل کنم. نمیخوام دیگه کسی را دوست داشته باشم. میخوام تنها باشم. میخوام ازهمه مردها متنفر باشم. میخوام تنهای تنها باشم.

نه خانواده میخوام نه پارتنر. من دیگه فقط تو رویاهام به ازدواج و عشق فکر میکنم .

تو واقعیت به عشق اعتقاد ندارم.

نمیخوام کسی را دوست داشته باشم.

خدایا کمک کن لااقل تنهایی لذت بخشی داشته باشم. 

۹۶/۱۱/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی