دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

تصمیم های جدید

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۲۵ ب.ظ

سلام دوباره

نمیخوام دوباره درمورد م بنویسم. میخوام در مورد خودم بنویسم. من تصمیم های جدیدی گرفتم. فعلا هم دارم روی اتاقم کار می کنم. تمامی وسایل اتاقم را رنگ سفید زدم. شنبه هم میان برام کاغذ دیواری میزنن. پرده های جدید هم سفارش دادم. البته خرجی خیلی زیاد شد ولی دیگه اتاقیه که یه عمر ارزو داشتم. کاغذ دیواری های کلاسیک گل گلی. میخوام یه میزتوالت سفید هم بگیرم. 

تا اوایل تابستون هم نقل مکان میکنم به تهران. میخوام یه آپارتمان کوچک اجاره کنم.  بعد هم دیگه درسم را تموم کنم و برم برای پست داک.


امروز خانوم معلم قدیمم زنگ زد. کلی با هم صحبت کردیم.احساس کردم ذوست داره با من صحبت کنه. منهم کلی تحویلش گرفتم.


خلاصه میخوام بپسبم به درس. دیگه قید ازدواج و عشق و عاشقی را زدم.

فردا کلاس دارم ساعت 9. با ماشین خودم میرم مسیر را پیدا کردم. 


۹۶/۱۱/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

موفق باشی  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی