دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

قوی شدم. رشد کردم. بزرگ شدم.

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

از دیشب تا حالا اسمش را از تلگرام و واتساپ و ایمو پاک کردم و دیگه نرفتم ببینم کی انلاین بوده. البته بلاک نکردم ولی خب هی نرفتم چک کنم ببینم اخرین بار کی انلاین بوده.

این خودش برای من موفقیت بزرگیه.

باید خودمو کنترل کنم. نمیخوام کارم به گریه زاری بیفته. نمیخوام التماس کنم. 


دیگه بچه نیستم. من ادم چهارسال پیش نیستم. نمیخوام خودمو بخاطر تصمیمات دیگران ناراحت کنم. 


قوی شدم. رشد کردم. بزرگ شدم. 


خدایا شکرت

۹۶/۱۰/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی