دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

انتخاب های سخت

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ب.ظ

سلام

کمی از عشقولانه های من و م کم شده. نمیدونم چرا احساس میکنم مثل سابق نیستیم. امیدوارم همه چی بهتر بشه.

من امروز یک کلاس اوراکل رفتم که چون خیلی گران بود احتمالا دیگه ادامه نمیدم. استاد خوب و باسوادی بود ولی من انقدر پول نداشتم. متاسفانه مجبورم بی خیال بشم.

باید همچنان پایتون و یادگیری ماشین را ادامه بدم. بهرحال زندگی در جریانه همچنان.


امرز به م زنگ زدم. گفت ده دقیقه دیگه زنگ میزنه ولی نزد.

منم تصمیم گرفتم فعلا نه بهش پیغام بدم و نه زنگ بزنم تا خودش زنگ بزنه. اگر نزد هم نزد. مهم نیست. حذف را گذاشتند برای همچین روزهایی.


امروز به همکارم زنگ زدم. به اقای ل. حدود یکساعتی با هم صحبت کردیم. خیلی خوب بود و خوش گذشت. خوبه ادم بعضی وق ها با هم رشه ای هاش صحبت میکنه و تبادل اطلاعات می کنه.


خوبه خوب.

۹۶/۱۰/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی