دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

روزهای خوب در راهند

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹ ب.ظ

سلام

رابطه من و م دوباره بهتر شده بعد از یک سوتفاهم همه چی داره اکی میشه.

با هم صحبت می کنیم. خاطره میگیم. میخندیم. الان کمی بیماره.

منم فعلا بینی را بی خیال شدم و میرم دندانپزشکی. الان انقدر فکم درد میکنه که نمیتونم دهانم را زیاد باز کنم.

ولی متاسفانه رابطه من و س خرابه. خیلی خراب. بمن گفت خودخواه تک بعدی. تا حالا کسی اینطوری باهام صحبت نگرده بود. اونهم یه دختر.نمیدونم چجی میشه. 

این روزها سخت درگیر یادگیری "یادگیری ماشین" هستم. لذت میبرم. حالم بهتره. پایتون را خیلی دوست دارم.

بعد از ظهر میخوام تا مترو شریعتی پیاده برم و یه سری به LC Walikiki بزنم. 


خدایا شکرت همه چی ارومه.

۹۶/۱۰/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۱۷ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۱ امیر محمد
چقد عالی 

لطفا به وبلاگ بنده نیز سر بزنید

http://lamp45.blog.ir/


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی