دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام تنهایی

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ب.ظ

سلام

از عصر تا حالا دقیقا 10بار به م زنگ زدم و جواب نداده. واتساپ را چک کرده و جوابم را نداده.

برام نوشته:هیچکس نمیتونه تورو مجبور به کاری کنه که دوست نداری. فقط سعی کن در آغوش هیچ عوضی نری و هر از چندگاهی زنگ بزن تا خاطرات دوست داشتنی مون را بخاطر بیاریم.

ولی هرچی زنگ میزنم جواب نمیده. ده بار زنگ زدم جواب نمیده. من رو از شنیدن صداش محروم میکنه. صدایی که به مدت حداقل یکماه شبی چندساعت شنیدم. صدایی که یکماه باهاش زندگی کردم.

صداشو از من گرفت. 


یکبار دیگه تنهای تنها شدم

۹۶/۱۰/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

حالا که گذشته ظاهرا، یا وقتی گذشت، بشینید با خودتون فکر کنید از اول راه درست بود؟ همونی بود که توی هدف هاتون میخواستید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی