دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

وقتی که من میتونم خشمم را کنترل کنم

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۴۳ ب.ظ

سلام

الان رییسم سر من داد کشید. خیلی بد. منم میخواستم داد بزنم ولی از اونجایی که معتقدم توی دعوا آدم ها حرف همدیگه را خوب نمیفهمن سکوت کردم. سکووووووووووووووووووووووووووووووووت.

اعتراف میکنم که خیلی سخت بود خیلی سخت ولی من موفق شدم.

تصمیم بعدیم این هست که کاری را که میخواد براش انجام ندم. هیچجوری. تا چهارشنبه صبر میکنم و بعد میگم بلد نیستم و نتونستم. 


احترااااااااااااااااااااام. من بی احترامی نکردم. من خیلی اینجا زحمت کشیدم خیلی زیاد و این پاسخ زحماتمه. 


من امروز خیلی عصبانی شدم ولی خودمو کنترل کردم. باید خونسرد باشم. خونسرده خونسرد. ادم های ضعیف عصبانی میشن. آدم های ضعیف دعوا میکنن. آدم های ضعیف داد میزنن. ادم های ضعیف قرمز میشن. 


آدم های قوی سکوت می کنن. ادم های قوی فکر می کنن.  آدم های قوی خونسرد می مونن و در خونسردی نقشه می کشن و فکر می کنن. 


من فعلا به درجه ای رسیدم که میتونم سکوت کنم. سکوووووووووووووووووووووووووووت. کم کم به درجه نقشه کشیدن هم میرسم. 

باید یاد بگیرم همیشه خونسردی خودم را حفظ کنم. 


خدایا کمکم کن. فکر میکردم رییس میشم و از اینجا میرم ولی نرفتم. خدایا چرا رییسم نکردی؟

به هرحال من تصمیم را گرفتم. کاری را گه ازمن خواسته شده را انجام نمیدم. و چهارشنبه هم میگم که بلد نیستم و اگر خیلی از حضور من اینجا ناراحت و ناراضی هستن میتونن من را در اختیار کارگزینی قرار بدن. 


تصمیم در حال حاضر اینه.

۹۶/۱۰/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

شما با کنترل خودتون توی اون لحظه قدم خیییییلی بزرگی توی زندگیتون برداشتی
بزودی خیلی زود نتیجشو میبینید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی