دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

عاشق شده ام

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ

دلم بدجور گرفته. بدجور. یه نفر را دوست دارم. بعد از مدت ها. بعد از مدت ها کسی را دوست میدارم. صدایش را حرفهایش را...

اما او از من دور است. خیلی دور.

من این سر دنیا اون اون سر دتیا.

خدایا لطفا در و تخته را بهم جور کن. 

بعد از مدت ها کسی را دوست میدارم. قلب سنگی من گرم شده است. دوستش میدارم. 

ما ازرهم دوریم.

دلم برای خودش و صدایش تنگ میشود.

دوست دارم لمسش کنم.

با هم صحیت می کنیم ساعتها. دوست دارم ببینمش. دوست دارم لمسش کنم.

او هم مرا دوست دارد.


خدایا خودم و او را به تو میسپارم

۹۶/۱۰/۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۰۴ دی ۹۶ ، ۱۹:۱۸ •★زهرا ★•
چه عالی:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی