دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خواب های دنباله دار من

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

پریشب دوباره خواب خونه دیدم. خواب دیدم زنگ زدم سوید به ایدا و بهش گفتم توی لینشوپینگ برام یه خونه کرایه کنه. بهش تاکید کردم که حتما سرویس بهداشتی مجزا باشه. ایدا گفت  که خونه  خریده توی استکهلم.

امروز خواب دیدم رفتم خرید جهیزیه. دیدم میگم سرویس کریستالم حتما باید مارک بوهمیا باشه.


خوابهای دنباله دار من به کجا میرسه؟

دلم روشنه. حتی اگر اتفاقی نیفته. 

۹۶/۱۰/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی