دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

همه چی ساکت و ارومه

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۴۲ ب.ظ

من به چشمهای بی قرار تو قول می دهم

ریشه های ما به آب

شاخه های ما به آفتاب می رسد

ما دوباره سبز می شویم

#قیصر_امین_پور

سلام
امروز خداراشکر روز خوبیه. دو تا کار عقب افتاده داشتم که امروز انجام دادم. الان شاد و خوشحالم. تازه یه مانیتور و صفحه کلید و موس هم گرفتم. خیلی عالیه. الان چشمم خیلی راحته. کلا راضیم. خداراشکر.
دیروز حدود یک ساعت و نیم هم پاده روی کردم. خیلی خوش گذشت ولی امروز میخوام کمی زودتر برم خونه. هوس قارج کباب کرده کردم. عصر موقع رفتن باید کمی خرید کنم. برام خوبه.

خدایا کمک کن روزهای اینده هم ساکت و اروم باشه. 
خدایا شکرت

بالاخره یه روز همه چی خوب میشه. من به خودم قول می دهم. به همه شماها ول می دهم که یه روز همه چی خوب میشه. یه روز نیمه گمشدم را پیدا می کنم. یه نفر که مثل هیچکی نیست. یه نفر که خیلی مهربونه. یه نفر که خیلی منو دوست داره. یه نفر که خیلی خوش اخلاقه. یه نفر که با وجودش همه زندگیم تغییر می کنه. بزودی میاد. شک ندارم. ایمان دارم. یه نفر که هم رشته ایم باشه. دوست داشتنی و هربون باشه. تو کارش خیلی حرف ای باشه و تا میتونه به من محبت می کنه.
این اواخر هر دعایی کردم براورده شده. خدایا شکرت. خدایا امیدم فقط به تعوست نه به هیچکس دیگه.  

۹۶/۰۸/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

آفرین به شما 
نوشته هاتون عالی بود دو صفحه رو خوندم 
ان شاءالله هر چه زودتر مشکلات حل بشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی