دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دیگه نمیتونم عاشق بشم

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

باور کن همه جا شده با تو بهشت یه چیزا رو نمیشه نوشت

تو یه روزی برسی بهش یه چیزایی مثل همین عشق

این روزا همه هوش و حواس منی تو که میدونی واسه منی

تویی تو همه خاطره هام تو رو دیگه نمیشه نخوام

تو یه جور دیگه ای برام

کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده

اونی که این دلو میبره حتی با یه کلمه

جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم

من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه

کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده

اونی که این دلو میبره حتی با یه کلمه

جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم

من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه

♫♫♫

این حسو به تو داره فقط دل من پیش تو بی ارادس

گم کردم خودمو تو چشات آخه من عاشقتم خیلی سادس

میمیرم همه جوره برات تو رو من نمیدم ساده از دست

می خوامت هیجان دلم واسه دوست داشتنت فوق العادس

کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده

اونی که این دلو میبره حتی با یه کلمه

جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم

من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه

کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده

اونی که این دلو میبره حتی با یه کلمه

جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم

من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه


دانلود اهنگ

چقدر این اهنگ زیباست. این اهنگ را گوش میدم و به خودم میگم ممکنه یه روز دیگه من دوباره عاشق بشم؟

باورم نمیشه. تصور من از عشق ضربه های سنگینیه که خوردم و اذیت شدم. تصورم از عشق آدم های مختلفیه که امدن تو زندگیم و نموندن. یا من نخواستم یا خودشون. بهرحال نموندن. اخه عشق چه فایده ای داره وقتی قراره بعدش ادم همچین ضربه ای خورده ازش. درب قلبم را میبندم و کلید عقلم را روشن می کنم. اصلا ساده نیست ولی مطمینم دیگه کسی نمیاد که من از دیدنش بدنم گرم بشه و با شنیدن صداش تپش قلبم بیشتر بشه.

کسی که وقتی کنارش میشینم دوست داشته باشم بغلش کنم. کسی که له له بزنم برای اینکه دستشو بگیرم توی دستم.


دیگه نمیونم عاشق بشم

۹۶/۰۸/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی