دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

روزی که پیش فالگیر رفتم

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ب.ظ

سلام

یه فالگیری هست که چند روز پیش صحبتش بود. امروز همکارم از در اومد تو , در حالیکه یه کاغذ دستش بود گفت: که یه خبر خوب داره. گفت که برامون وقت گرفته که بریم پیش فالگیر. من و همکارم هم رفتیم.

خیلی حرف های جالبی زد. حالم بهتر شد. نمیدونم چرا. ولی کلا راضی بودم. بیشتر برای فان. هیچکدوم از حرفاش را باور نکردم ولی برای فان خوب بود.

فکر می کنم همکارم خیلی تو فکر بود احتمالا مسایل مهمی بهش گفته و اونم باور کرده. ایشالله حرفهای خوبی زده باشه.

۹۶/۰۸/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی