دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

Remember the days you prayed for the things you have now

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۸ ب.ظ

Remember the days you prayed for the things you have now

سلام

الان داشتم تلگرام را بالا و پایین می کردم که این جمله را دیدم. وای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من الان یک عالمه نعم دارم که قبلا براش خیلی دعا کردم  ارزو داشتم.

شغل

دکترا

تموم شدن واحدهای دانشگاه

وام مسکن

قطار

اب  هوای خوب

ارامش

امنیت

ارتودونسی....

وای خدای من مگه میشه؟

خیلی راحت از کنار چیزهایی که داریم میگذریم و فراموش می کنیم به زمانی ارزوی همچین چیزهایی را داشتیم.


نمایشگاه تموم شد. ولی کلی درس و خاطره برام گذاشت. با ادم های جدید اشنا شدم با شرکت های موفق. کلی خاطره شد. یک نکته مهم یاد گرفتم. ادم هایی در نمایشگاه دیده بودم که قبلا خیلی بدی در موردشون شنیده بودم ولی وقتی از نزدیک با اونها صحبت کردم نظرم غییر کرد و به این نیجه رسیدم که نباید از روی حرفهای دیگران در مورد انسان ها قضاوت کنم. آره زندگی خیلی پیجیده است. قضاو کردن واقعا کار سختیه.


خدایا خودت بمن سعه صدر بده. خودت ارامش بده. خدایا خودت مواظبم باش. خدایا خودت منو تنها نذار.


امروز م خیلی خوب و بدون مزاحمت استراحت کردم. کلا روز ارومی بود.

و اما باز هم تنهایی.

دیشب ب ا اس داد توی تلگرام. حالمو پرسید. اصلا نگار نه انگار که ما بهم زدیم و هرچی بین ما بوده تموم شده. من تحویلش نگرفتم. حوصله روابط الکی ندارم. اونهم این ادم که امتحانش کردمو و مثل روز برام روشنه که قصدش چیه.


دوست گ هم که صدبار زنگید و ج ندادم. دیگه کلا وارد خلا شدم. خلا بمعنای واقعی. هیچکس دورم نیست. س هم که ازدواج کرده و درگیر خرید خونه و ... برای من کلا وقت نداره. تنها دوستم مریمه که تلفنی با هم صحبت می کنیم و گاهی میرم خونش.

خلاصه این زندگی الان منه. تنهاتر از همیشه ولی خیلی هم آزاردهنده نیست. انگار دیگه عادت کردم و پوستم کلفت شده انقدر سرگرم کار و درس شدم که فرصت ناراحتی ندارم. همینجوری خوبه.


فردا بعد از پنج روز میرم سرکار. نمیدونم رییس برگشته یا نه. اخه خواهرش هفته قبل به رحمت خدا رفت. خدا رحمتش کنه.

۹۶/۰۷/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی