دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

هنوز فرصت باقیست

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۸ ب.ظ

سلام

تعطیلات اخر هفته تموم شد. خیلی زود. چقدر زود میگذره. 21 روز از پاییز گشت و من هنوز تنهام. تنهای تنها.


تنها کار مفیدم ترمیم ناخن بود. الان هم یک عالمه لباس ریختم تو ماشین لبسشویی. همین.


درس هم نخوندم کلا. امروز آگها یک فرصت مطالعای دیدم. به نظر خیلی عالی بود. کاش بیشتر روز تزم تمرکز کرده بودم و الان میتونستم با دست پر به فرص مطالعاتی برم. کااااااااااااااااااااااااااااااش


حالا اینده را هنوز از من نگرفتن. تلاش می کنم. باز هم و ناامید نمیشم.



۹۶/۰۷/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی