دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

آرزوی فراوانی می کنم

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

ارتعاش آرزوها


هر آرزویی که داریم ارتعاشی ویژه دارد . وقتی آرزویی را به صورت یک اندیشه به کائنات می فرستیم ، آن آرزو به طور کلی با ارتعاش انرژی سرچشمه معنوی ما هماهنگ می شود .


مثلاً آرزوهایمان این است : من می خواهم فراوانی را جذب کنم. من می خواهم سلامت جسمانی ام را احساس کنم .


من می خواهم روابطی سرشار از آرامش داشته باشم . من می خواهم درباره زندگیم احساس خوبی داشته باشم .


انرژی اندیشه ما تعیین می کند که در حیطه معنویت زندگی می کنیم یا نه. 


پس هر شک و تردید به آن آرزوها ، از نظر ارتعاشی که با توانایی های ما هماهنگی نداشته باشد ما را به آرزوهایمان نمی رساند.


یعنی به طور ناخودآگاه محدودیت هایی را به ذهنمان تحمیل می کنیم .


وقتی توجه خود را بر امری متمرکز می کنیم نباید ذره ای شک و تردید داشته باشیم که می توانیم آن را بیافرینیم .


وقتی الهام می گیریم و احساس خوبی نسبت به ان داریم به یاد می آوریم که خدا همیشه در دل ما حضور دارد و ما نیز همیشه در آغوش او هستیم.


بنابراین نمی توانیم اندیشه های محدود را در سر بپرورانیم .


منبع بی پایانی از نعمت ها وجود دارند که به طور کامل در اختیار ما هستند. به علاوه این منبع بی پایان به صورت انرژی است و به جایی رهسپار می شود که فراخوانده شود.


#وین_دایر_راز


@vojdanbidari 📢

۹۶/۰۷/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی