دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا به امید تو

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ق.ظ

سلام

خوابم میاد. متاسفانه خوابم دوباره بهم ریخته. شب ها خوابم نمی‌بره. صبح ها به سختی بیدار میشم. خیلی خوابم میاد.

دیروز دوبار تلفنی و کوتاه با آقای پ صحبت کردم. احتملا در هفته آینده یه جلسه داشته باشیم. پشت تلفن کوتاه صحبت کردیم و رفتارش عادی بود.

دیروز خیلی روز خوبی بود. رئیس برامون سیب و شکلات آورده بود. روز شادی بود. کارهای منم خوب پیش رفت. امیدوارم امروز کمی وقت آزاد پیدا کنم و مطالعه کنم.

همه چی خوبه شکر خدا

یعنی آقای پ مجرده? یعنی آقای پ نیمه گمشده منه?

امروز اداره کار قبلیم نذری میدن. من هم دعوتم ولی نمیرم. حوصله بعضی از اونها را ندارم.

خدایا به امید تو

۹۶/۰۷/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۱۲ مهر ۹۶ ، ۲۱:۵۶ •★زهرا ★•
سلام یه بار گفتی رییستون ازت خواسته بود یه برنامه بنویسی که تو ناراحت شده بودی  وگفتی رییستون با یکی از کارمندا رابطه خوبی داره وبرا همین اون زیاد کار نمیکنه یا محل کارتو عوض کردی؟
الان این همون رییسه یا محل کارتو عوض کردی ؟
پاسخ:
سلام
عزیزم دکتر ل یکی دیگه است . چند مرحله از ما بالاتره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی