دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

یادم رفت چی میخواسم بنویسم. ولی خب یه حالا که یادم رفته در مورد موضوعات دیگه مینویسم.

 خدایا واقعا شکر بخاطر همه نعمت هایی که بهم دادی و قراره در اینده بیشترش کنی. خدایا شکرت.

خدایا عاشقتم

الان یه نعمت هایی که دارم که قبلا نداشتم و ارزوم بوده. مثلا:

  1. موافقت با انتقالیم
  2. وام مسکن
  3. جابجایی میز کارم
  4. داشتن یک رییس مهربون مثل رییس فعلیم
  5. داشتن همکارهای خوب مثل همکارهای فعلیم
  6. درگیرشدن در یک پروزه خوب مثل پروزه فعلیم
  7. آشنایی با ادمی مثل دکتر ل مهربون و دوست داشتنی
  8. برادرزاده ها و خواهرزاده های خوب و مهربون و عاقل
  9. اخلاق خوب(اخلاقم نسبت بهقبل خیلی بهتر شده)
  10. هوش اجتماعی بهتر(نسبت به قبل واقعا پیشرفت کردم)
  11. ارزو داشتم راننده خوبی بشم که شدم
  12. ارزو داشم که وضعمالیم بهتر بشه که شکر خدا داره میشه
  13. ارزو داشتم ارامش بیشتری داشته باشم که الان هر روز حالم بهتر میشه
  14. ...

خدایا واقعا شکرت. همه اینها توی چند ماهه گذشته ارزوم بود و الان همش را دارم. تازه خیلی هاش را یادم نیست. خدای خوب و مهربونم من همیشه ناشکر بودم ولی تو باز هم من رو فراموش نکردی بلکه محبتت را بیشتر و بیشتر کردی. من ناشکر هروقت دلم گرفت و ناراحت بودم همه خوبی هایت را فراموش کردم و ناسپاسی کردم. خدایا این بنده ناسپاس را ببخش. خدایا ببخش به بزرگی خودت. میدونم بخشیدی. اگر نبخشیده بودی که من انقدر خوشبخت نبودم.

خدایا خودت گفتی "ادعونی اسجب لکم". خدایا قسمت میدم بهمین ایه مثل همیشه که دعاهام را مستجاب کردی و خوشحالم کردی. خدایا دوست دارم. خدایا می پرستمت. خدایا فقط از تو میخوام نه از هیچکس دیگه. فقط دستم را بسوی تو دراز می کنم.

حالا میخوام چیزهایی را بنویسم که الان ندارم و دوست دارم در اینده داشته باشم:

  1. دوست دارم اخلاقم هر روز بهتر بشه.(دروغ و غیبت و ... از زندگیم حذف بشه)
  2. دوست دارم هر روز بیشتر از قبل به خانواده و دوستانم محبت کنم.
  3. دوست دارم خانوادم بهم افتخار کنن.
  4. دوست دارم خدا کمک کنه و هر روز دست  های بیشتری را بگیرم.
  5. دوست دارم رضایتم از زندگیم هر روز بیشتر بشه.
  6. دوست دارم خانوادم و دوستانم هر روز خوشبخت تر بشن.
  7. دوست دارم زودتر پروپوزال را بنویسم و فوکوس کنم روی پایان نامم.
  8. دوست دارم پایان نامم را با سواد خیلی بالا بنویسم و دفاع کنم.
  9. دوست دارم با متخصصینی که در حال حاضر در بازار روی موضوع پایان نامه من کار می کنن آشنا بشم و از طریق اونها وارد بازار بشم.
  10. دوست دارم با ادم هایی که تو رشه و زمینه کاری من کار می کنن و خیلی باسواد هستن اشنا بشم و ارتباطاتم بیشتر بشه.
  11. دوست دارم هر روز باسوادتر و با معلومات تر بشم.
  12. دوست دارم یه شغل مشاوره در کنار کار فعلیم داشته باشم.
  13. دوست دارم رژیمم را همچنان حفظ کنم و به وزن ایده الم برسم.
  14. دوست دارم پوستم هر روز بهتر و شفاف تر بشه.
  15. دوست دارم نور معنویت و جذابیت تو چهرم بیاد.
  16. دوست دارم هرروز باکلاس تر و مهم تر بشم.
  17. دوست دارم شریک اینده زندگیم زودتر بیاد سر راهم و ایندمون را با هم بسازیم.
  18. دوست دارم ازدواجی داشه باشم با صداقت و محبت و عشق واقعی.
  19. دوس دارم اونهایی که منو بخاطر ازدواج نکردن مسخره کردن شرمنده و پشیمون بشن.
  20. دوست دارم زودتر لباس عروس به تن کنم.
  21. دوست دارم طعم یه دوست داشتن واقعی را بچشم.
  22. ...

خدایا شکرت




۹۶/۰۷/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی