دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

کجا نذری میدهند؟

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۱ ب.ظ

سلام

من در یکی از شهرستان های حومه تهران زندگی میکنم. در یک شهرک کوچک. در شهرک ما از اول تا آخر محرم فقط ممکنه یک یا دوبار نذری بیارن جلوی در خونه. دوسه شب نزدیک عاشورا توی مسجد نذری میدن برای کسانی که در مسجد هستند.  و من هم چون مسجد نمیخرم بی غذا میمونم. ولی توی ولایت ن هر شب توی مسجد نذری شام میدن. روز تاسوعا و عاشورا هم یکی از فامیل های ما نذری میده و معمولا اون برای من نذری میره.

خلاصه کلا سهم من از نذری های محرم یک یا دو وعده غذاست. نمیدونم واقعا اینا که هر روز نذری میخورند چکار میکنن؟

۹۶/۰۷/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۰۴ مهر ۹۶ ، ۲۱:۳۴ •★زهرا ★•
شام وناهار نمیپزن نذری میخورن خخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی