دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بنویس تا اتفاق بیفتد

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶ ب.ظ

سلام

امروز مطلع شدم که کتابی وجود داره به نام "بنویسید تا اتفاق بیفتد". نوشتن خیلی مهمه نمیدونم چرا. ولی هر کتابی در زمینه موفقیت خوندم توصیه کرده بود که افکار و اهدافتون را بنویسید. حالا منم میخوام بعضی از افکار و اهدافم را بنویسم که بزودی اتفاق بیفته.

  1.  اولین هدفم اینه که از امروز شروع کنم و همه تلاش و کوششم را صرف یافتن نیمه گمشدم کنم. من خیلی فکر کردم همونطور که در و کار و درس موفق شدم (البته با یاری خدا و حمایت خانواده خوبم)، دوست دارم در شریک مناسبی برای ادامه زندگیم پیدا کنم. که هم ارامشم در زندگی بیشتر بشه و هم با کمک همدیگر بتونیم هر روز بیشتر پیشرفت کنیم. دوست واقعی همدیگه باشیم. توی لحظات خوشی و سختی کنار همدیگه باشیم. باید همسری پیدا کنم که مورد تایید خانوادم باشه. چون دوست دارم همسرم مثل یک عضو اصلی خانواده من باشه. مثلا برای برادرم مثل یه برادر واقعی باشه. برای مادرم مثل یک پسر خوب باشه. کلا خیلی مومن و مهربون باشه. فرهنگش هم خیلی شبیه فرهنگ ما باشه. به خانوادم خیلی احترام بذاره و محبت کنه. خدا گفته"از شما حرکت از من برکت". خدا هیچوقت دروغ نمیگه. خدا هیچوقت وعده توخالی نمیده. من همه تلاشم را میکنم که ارتباطاتم بیشتر بشه. بیشتر به اطرافم دقت خواهم کرد و خدا هم کمکم میکنه. خدایا پیشاپیش سپاسگذارم. دوستت دارم.
  2. دومین هدفم این هست که روابطم را با خانوادم صمیمی تر کنم و کلا بیشتر به خانوادم مخصوصا مادر و خواهر و برادرم محبت کنم. خدا میدونه که من خیلی اونها را دوست دارم ولی روم نمیشه خیلی ابراز کنم. اونها هم همیشه از من حمایت کردن. همیشه محبت کردن. همیشه حامی من بودند و هستند. کی بیشتر از خانواده منو دوست داره. میخوام بیشتر از خانوادم حمایت کنم. خدایا کمکم کن به خانوادم نزدیکتر بشم. خدایا کمک کن روابط داخل خانوادگیمون صمیمی تر بشه. دوستانه تر بشیم. امروز داشتم با محمدرضا صحبت میکردم و می خندیدم. یدفعه چشمم افتاد به برادرم دیدم داره زیر چشمی داره منو نگاه میکنه. و فکر میکرد. یعنی به چی فکرمیکرد؟ احتمالا نگران اینده من بود. نباید نگران باشه. ما خدا را داریم.
  3. میخوام کمی در کارم پیشرفت کنم. من موقعیت خوبی در شرکت دارم ولی دوست دارم این موقعیت محکم تر بشه و پستی بگیرم. درنتیجه حقوقم هم بیشتر میشه. باید در جلسات مهم تر باشم. انرزی مثبت بیشتری بفرستم. باید برجسته تر باشم. باید سعی کنم مستعدتر به نظر بیام. خدایا در این زمینه خیلی بیشتر به کمکت نیاز دارم. وضع ارتقا کمی پیچیده است. خدایا کمک کن خدایا انسان های دیگر را وسیله قرار بده. خدایا من همه تلاشم را میکنم تو هم هوامو داشته باش. خدایا با کمک تو هر کار سختی اسون میشه. خدایا تو همیشه همراهم باش. در این موضوع بیشتر همراهم باش. دوست دارم رییس بشم. مدیر بشم. هرروز بیشتر پیشرفت کنم. ارزوی بزرگم اینه که کارم در مسیر درسم قرار بگیره. خدایا خیلی خیلی ازت میخوام. خدایا همیشه در کار من رو غافلگیر کردی. بازهم غافلگیرم کن. خدایا پیشاپیش ممنونم.
  4. میخوام متخصص بیگ دیتا بشم. یعنی وقتی روی تزم کار کنم خیلی عمیق مطالعه کنم. خیلی خوب همه چی را یاد بگیرم. من میخوام دکتری بشم که در زمینه بیگ دیتا تخصص داره. خیلی این موضوع برام مهمه. نمیخوام یه دکتر الکی بشم. میخوام یه متخصص بشم. میخوام صاحب نظر بشم. میخوام هر چی کتاب و مقاله در این زمینه هست را مطالعه کنم. میخوام جز بهترین های بیگ دیتا در کشورم باشم. میخوام در این زمینه مشاوره بدم. میخوام اشتغالزایی کنم برای جوانان کشورم. میخوام ثروت اوری کنم برای کشورم. من استعداد خوبی در زمینه برنامه نویسی و تحلیل دارم. فکوس میکنم روی بیگ دیتا. خدا هم کمکم میکنه چون قصدم خیره. خدایا ممنونم ازت.
  5. تصمیم گرفتم یه کارجانبی داشته باشم. و فعلا اون کار جانبی از نظر من میتونه برنامه نویسی اندروید باشه. میخوام استعداد و نبوغی را که در زمینه برنامه نویسی دارم این بار خرج اندروید کنم. از برنامه های کوچک شروع میکنم تا برنامه های بزرگ. میخوام برام مثل درامد جانبی باشه. خدایا کمک کن که موفق بشم.
البته یکاره دیگه هم دارم که چند روزیه شروع کردم. اون هم اینه که رابطم را با خدا بهتر کنم و ایمانم را تقویت کنم. این هدف اصلیم درزندگی هست. مهمترین و اصلی ترین هدفم. من خیلی وقت ها که سرم شلوغ بوده و یا از زندگیم ناراضی بودم خدا را در زندگیم فراموش کردم و یا ناسپاسی کردم. ولی هروقت که حالم خوب بود و عادلانه به زندگیم نگاه کردم دیدم همه چی خوبه و خدا همیشه کمکم کرده. ولی مطمینم خدا منو میبخشه بخاطر همه. خدا مثل ما نیست. خدا همه چی را میبینه. خدا دریای محبته. خدا از همه عقده های درونی من خبر داره. از همه کمبودهام از همه کاستی ها از همه بغض ها. خدایا منو ببخش خدایا میدونم بنده خوبی نبودم خدایا ولی تو بزرگی تو مهربونی. خدایا تو یدونه هستی. خدایا التماست میکنم. خدایا منو ببخش. خدایا ناشکری زیاد کردم از بس بی چشم و رو میشم زمان عصبانیت و غصه. از بس بد میشم. خدایا منو ببخش.خدایا میدونم گاهی قضاوت های نابجا کردم در مورد زندگی دیگران. خدایا این قضاوت های نابجا را بر من ببخش. خدایا از من بگذر. خدایا انرزی های منفی و افکار نادرست را از من بگیر. خدایا من را بخاطر قضاوت های نابجا و بیرحمانه ای که در مورد زندگی دیگران کردم را ببخش و اونها را در زندگی من پیاده نکن. خدایا ببخش. خدایا اشتباه کردم. خدایا کمکم کن.
 این فعلا لیست اهداف منه.
۹۶/۰۶/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۰۲ انشالله دانشجو
انشالله تک تک به همشون برسید

فکر میکید اگر قصد کسب اطلاعات زیادی در زمینه ی دیتا باشید بازم وقت برنامه نویسی اندروید رو دارید؟ با توجه به وقتی که شغلتون هم میگیری و این ها؟؟
پاسخ:
سلام اندره عزیز
بعضی وقت ها آدم بعضی کارها را بخاطر دوست داشتن انجام میده. مثلا من سیب سبز خیلی دوست دارم. وقتی میخورم دلیلش سیرشدن و یا خواص خوب سیب نیست. بلکه چون لذت میبرم میخورم.
روحیه خانوم ها خیلی متفاوته. خانومها معمولا خیلی از کارها مانند کاشت ناخن و... را بخاطر دوست داشتن انجام میدن. حداقل من که اینطور هستم.

سلام دانشجو
امیدوارم تو هم با همه اهداف برسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی