دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

همه چی داره خوب میشه

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۱۷ ق.ظ

سلام

همه جا ارومه. دیشب عروسی خیلی خوش گذشت.  الان همه خوبن.

دیروز رفتم بانک پارسیان و بقیه کارهای حسابم را انجام دادم. خدایا شکرت. حالا باید تا بیست و ششم ماه منتظر باشم و ببینم چقدر سود برام میریزن. احساس می‌کنم مشکلات مالیم کم کم داره حل میشه. درسته که قسط وام از ماه دیگه از حقوقم کم میشه ولی خب این یک وام بدون سود بوده و تازه سود بانکی از قسط وام بیشتر بشه منم به امید خدا سعی میکنم بیشتر پس انداز کنم که سودش بیشتر بشه. احساس آرامش دارم خداجونم. احساس میکنم از نظر مالی دارم به موقعیت پایداری میرسم. یعنی دعاهایم مستجاب شده. 

دیشب لباسم خیلی قشنگ بود ولی از موهامو آرایشم راضی نبودم. خیلی پشیمون موهامو کوتاه کردم. موی بلند یه چیز دیگه است. یه عروسی هم بعد از محرم داریم. با اینکه چند تا لباس دارم میخوام برم یه لباس بلند بخرم. لباس بلند واقعا یه چیز دیگس مخصوصا برای رقصیدن. 

شنبه یکی از همکارها منتقل میشه به یه واحد دیگه و یکی دیگه هم برای حدود یه ماه میره ماموریت. رئیس هم یه هفته میره ماموریت. یعنی یه هفته آرامش داریم. من حتی به سرم زده شنبه وسط کار برم بازار. یا مثلا برم دور و اطراف میدون ونک کمی بچرخم. هوا هم که خداراشکر خیلی عالیه. 

دیشب تو عروسی یکی از فامیل ها گفت میترسم بمیرم و عروسی تو را نبینم. گفتم غصه نخور بزودی میبینی. خدا جون تو همه دعاهای منو مستجاب کردی. یه فکری هم برای این دعا کن خب. 


۹۶/۰۶/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

وا به همین سادگی با ببینم
پاسخ:
همه چی داره درست میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی