دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

و سعیش بزودی دیده خواهد شد

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ

باید یه کار بزرگ انجام بدم. باید این اخر هفنه همه وقت و انرزیم را بزارم برای پروپوزال. باید همه تلاشم را انجام بدم. اینجوری نمیشه. نمیخوام اینهمه زحمتی که کشیدم هدر بره. من عادت ندارم کاری را نصفه و نیمه رها کنم.

باید تلاشم را انجام بدم. عزمم را جزم میکنم برای پروپوزال.

شکر خدا وضعیتم تو محیط کار داره روبراه میشه. کم کم بقیه دارن منو میشناسن. پروزه ای هم بمن تحویل شده. دارم رشد میکنم به تدریج. از عهده کارهایی که بهم محول شده بود بخوبی برامدم با کمک خدا. امضای خدا پای همه کارهام بود. خدایا باز هم شکرت. از این به بعد با ادمهای جدید و تحصیلکرده هم اشنا میشم. خیلی باید مواظب رفتارم باشم.

بهرحال من یه خانوم دکتر متشخص و مهربون و دوست داشتنی هستم. یعنی دکتر ل در مورد من چی فکر میکنه؟ خیلی دوست دارم بدونم. احساس میکنم سختی هایی که کشیدم تلاش هایی که کردم داره به ثمر میرسه. دارم اماده میشم برای نتیجه گیری. 

امروز همکارم میگفت:در قران ایه ای هست که میگه هیچ تلاش و کوششی بی ثمر نمیمونه. درسته. خدا بشارت داده که پاداش همه سعی و کوشش خودمون را میگیریم و خدا بر سر عهدش میمونه. خدا همیشه به عهدش وفا میکنه اما در بهترین زمان. من خیلی سختی کشیدم. خیلی تلاش کردم. خیلی زیاد. نمیخوام اینجا بیان کنم . فقط میتونم بگم روزهای اروم و بدون خستگی و زحمت خیلی تو زندگیم کم بوده. خدا همه را دیده. خدا شاهد همه چی بوده. خدایا شکرت. خدایا ازت ممنونم که تو همه این مدت کنارم بودی. نذاشتی از راه راست منحرف بشم. نذاشتی توی جاه بیفتم. موانع را از سر راهم کنار زدی. خدایا خیلی ازت ممنونم.


شاید خدا امروز همکار قدیمم را فرستاد سر راه من که همینو بهم بگه. همین ایه را یاداوری کنه. خدایا ممنونم.


(( و اینکه برای انسان بهره ای جز “سعی و کوشش” او نیست و سعیش بزودی دیده می شود. او به نتیجه اش می     رسد. سپس به او جزای کافی داده خواهد شد ))


چه ایه زیبایی.

خدایا من همه تلاشم را میکنم. همه توانم را بکار میگیرم. تو هم مثل گذشته کنارم باش. بهم روحیه و انگیزه بده. اخلاق خوب بهم بده. صورت و سیرت زیبا بهم بده. خدایا کمک کن حالا که در سکوی پرش قرار گرفتم موفقیتم هر روز بیشتر از روز قبل بشه. خدایا در تمام روزهای سخت زندگیم که تلاش میکردم به اینجا برسم تو کنارم بودی تو کمکم کردی. خدایا بازهم کنارم باش. خدایا تو را دارم غم ندارم. خدایا شکرت.




۹۶/۰۶/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی