دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دوست دارم بیشتر پیشرفت کنم

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ب.ظ

سلام

من امروز حالم خوبه. خیلی خوب. بالاخره بعد از مدت طولانی اومدم و لپتاپم را روشن کردم. یه کفش خوب سفید خریدم برای عروسی. دیروز یه ناخن کار خوب همین نزدیک ها پیدا کردم و از کارش راضیم.

دوست گ خیلی دار به من محبت می کنه. نمیدونم چرا.

دیروز حالم خیلی خوب نبود ولی امروز حالم خوبه. صبح تخم بلدرچین خوردم و بعد هم یه قابلمه آش رشته درست کردم. خیلی خوشمزه شده بود.

خداراشکر همه چی خوبه. هنوز نفهمیدم دوست گ برای چی اومدده تو زندگی من. مطمینا اومده کاری رو انجام بده ولی نمیدونم چرا.

خدایا دوستت دارم. وضعیتو تو محیط کار خیلی بهتر شده. الان یه پایگاه داده دستمه و هر ماه یه عالمه گزارش عجیب و غریب ازش در میارمو و میدم به رییسم. رییسم بیشتر از قبل منو قبول داره. اعتمادش بمن بیشر شده. خدایا شکرت دوماه پیش من یه دختر افسرده و غمگین بودم که تو محیط کارم هزارا مکل داشتم ولی الان همه چیز بهتر شده. خیلی ها من رو میشناسن و بمن اعتماد دارن. همه چی داره بهترمیشه. دوستان خوب پیدا کردم. رییسم از من راضیه. کارم مهم شده. وام مسکنم را بالاخره پنج شنبه برام ریختن. هنوز کاریش نکردم. مطمینم پولی که غرض داده بودم هم بزودی به دستم می رسه. خداراشکر وضع مالیم داره بهتر میشه. خدایا به پولم برکت بده.

حالا دوست دارم بیشتر پیشرفت کنم. دوست دارم مسیولیت های مهمتر داشته باشم و با ادم های مهمتر شرکت در ارتباط کاری باشم. دوست دارم مهمتر بشم. دوست دارم حقوقم بیشتر بشه. دوست دارم مفیدتر باشم.  خدایا پیشاپیش ممنونم.


دوست دارم با ادم های موفق ومهربان تر در ارتباط باشم. دوست دارم شریک زندگیمو پیدا کنم. دوست دارم خوشبخ تر بشم.



۹۶/۰۶/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی