دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

when i try to be an italian chef

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۵۳ ب.ظ

سلام امروز پاستا درست کردم با سس الفردو. نتیجه بد نبود ولی خیلی خوب هم نبود. خیلی وقت بود درست نکرده بودم. باید اخر هفته دوباره امتحان کنم.

اشپزی واقعا لذت بخشه. از خدا میخوام کمکم کنه که من یه اشپز خوب بشم. اشپزی بون ارامش میده. 

فردا ساعت هشت و نیم باید سرکلاس اوراکل باشم. چقدر لذت بخش. خیلی منتظر این کلاس بودم. یادمه تو همین وبلاگ نوشتم کاش یه دوره میرفتم. حالا اون دوره از فردا شروع میشه. خیلی خوبه. خدایا ممنونم که دعامو مستجاب کردی.

امروز با برادرزادم ماشینمو شستم و برق انداختم. بعد هم سرویس بهداشتی را شستم. امروز تولد همکارمه. میخوام عصری برم بیرون و برذش یه هدیه کوچولو بخرم.

دارم همچنان کتاب دعاکنید تا بی نیاز شوید را میخونم. احساس میکنم دوبار یا چندبار باید این کتاب را بخونم. ای کتاب شبیه کتاب چهاراثر از فلورانس اسکاول شین هست و حال ادم را خوب میکنه. در جایی از کتاب نوشته ادمهای سخت گیر و انعطاف ناپذیر(مثل من) اول باید درون خود را تغییر دهند و ایمان خود را تقویت کنند. افکار و احساسات منفی را از خود دور کنند تا اماده پذیرش و دریافت الطاف خداوند شوند. نویسنده میگه که نباید برای دعا تاریخ و زمان مشخص کرد. خدا هروقت که زمان درستی باشه به دعای پاسخ میده. مثلا اسحاق و ابراهیم و یعقوب را مثال میزنه. که سالها بعد نتیجه دعا را دریافت کردند. خدا به دعای ما وقتی پاسخ میده که ما اماده پذیرش دعا باشیم. خدا همه دعاهای ما را مستجاب میکنه. خدا هیچوقت نه نمیگه. ولی پاسخ دعا را وقتی دریافت می کنیم که اماده باشیم. واقعا این کتاب را باید بارها و بارها خوند تا ملکه ذهن ادم بشه. خدایا کمک کن بتونم خودمو تغییر بدم. خدایا احساسات و افکار منفی را من دور کن. خدایا خوشبختم کن. خدایا مشکلات را از سر راهم بردار. خدایا یار و یاورم باش. الان دیگه مطمینم دعایی که برای س کردم که چکش پاس بشه حتما مستجاب میشه و من تاریخی براش معین نمیکنم.  وقتی مستجاب میشه که اماده دریافتش باشیم.

خدایا چقدر احساس شادی و ازادی میکنم. یکی از بهترین کتابهایی که تو عمرم خوندم.

اولین طرحی که برای اتاقم زدند را دیدم. خیلی زیبا بود ولی خیلی گرون. حدود هشت میلیون. من نمیخوام انقدر هزینه کنم. گفتم یه طرح ساده تر برام بزنن. پنجشنبه طرح جدید میاد. مدل پرده ها و کاغذ دیواری را انتخاب کردم. حتی کفپوش. میخوام کلا یه اتاق زیبا داشته باشم که میرم داخلش روحیم تغییر کنه. ممکنه در را تغییر ندم خیلی گرون میشه. ولی باید برچسب های زیبا و گلگلی براش پیدا کنم.

دیشب خوابهای عجیبی دیدم. خواب دیدم رفتم اردو با دوستان دوران ابتداییم. چقدر عجیب بود. دیدم سوار سرسره شدم. خوشحال بودم و سرحال. رها و سبک. بدون هیچ دغدغه.

بهاره رهنما ازدواج کرده با یک میلیاردر. عاشق شده. خیلی زیبا. عکس کفش عروسیش را گذاشته بود اینستاگرام. کفش چرم بوفالوی سفید. منم یه کفش از بوفالوی سفید دارم. من بهاره رهنما را خیلی دوست دارم. شاد و خندان و پرانرژی. خیلی فعال. هم کارگردانی میکنه هم نویسندگی. هم بازیگری. یه رستوران هم داره. واقعا زرنگه. افرین.

منم خیلی دوست دارم کنار کارمندی یه بیزینس هم داشته باشم. خدایا کمک کن یه بیزینس راه بندازم




۹۶/۰۶/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی