دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

امروز رفتم بیمه ماشینم را تمدید کردم. خداراشکر که پول کافی داشتم. از جلوی دفتر بیمه به س زنگ زدم ج نداد. چندساعت بعد دوباره زنگ زدم. ج داد بالاخره. حالش خوب نبود. صداش گرفته بود.

گفت یه هفته است که میره دادگاه و پاسگاه. نون و خونش یکی شده. خلاصه یه چک هشتاد میلیونی از کسی گرفته بوده که نقد نشده. این هم چک را برگشت زده و شکایت کرده. خلاصه کلی باهاش صحبت کردم. سعی کردم ارومش کنم فایده نداشت. بالاخره هشتاد میلیون پول کمی نیست. ما از اونایی نیستیم که این پولا برامون پول خرد باشه.

خلاصه دیدم اروم نمیشه. بهش گفتم میخوای یه کاری کنم که چک تا اخر هفته پول بشه؟ 

گفت اره و پرسید چطور؟

گفتم نپرس چطور. فقط دیگه با ناامیدی صحبت نکن و مطمین باش که تا اخر هفته پول میشه و باید پنجاه هزارتومن بمن بدی.

گفت پنج میلیون میدم.

گفتم پنجاه هزارتومن کافیه.

خلاصه ارومش کردم. وقتی قطع کردم و تموم شد پنجاه هزارتومن نذر محک کردم و از ته دل خواستم که چک دوستم تا اخر هفته پول بشه. بعد هم اومدم دوباره کتاب "دعا کنید تا بی نیاز شوید" کاترین پاندر را برداشتم و شروع کردم به خوندن. چقدر این کتاب زیباست. سرتاسر کتاب صحبت از اینه که خدا دردرون ماست. دردرون خود ما. لازم نیست تو اسمون ها دنبال خدا بگردیم. خدا درون خودمونه. هروقت و هرجاییکه باشیم میتونیم به خدا متصل بشیم. دعا در واقع لینک اتصال ما به خداست. خدا همون قدرت نامحدوده. ما هم جزیی از خدا هستیم و نامحدود.


خدایا الطاف تو نامحدوده. خدایا الطاف نامحدودت را وارد زندگی دوستم کن. خدایا ما در همین حال در همین لحظه اماده دریافت و پذیرش الطال نامحدود تو درزندگی هستیم.

خدایا تو قدرت نامحدودی. قدرتی به جز قدرت نامحدود تو وجود نداره. خدایی به جز تو وجود نداره. خدای مهربونم من بلد نیستم خوب باهات صحبت کنم و کلا ادم کتبی هستم و نوشتنم از صحبت کردنم بهتره. خودت میدونی. ای قدرت نامحدود ای خدای مهربون زندگی س را سرشار از الطاف نامحدودت کن. خدایا کمک کن که تا اخر هفته چک س به پول تبدیل بشه.خدایا من بخاطر اینکه به الطاف تو ایمان دارم بهش قول دادم که چک پاس میشه بزودی. 

خدایا در کتاب نوشته قوانین این دنیا ساده است و با دعا میتونیم به هر چی میخواهیم برسیم. خدایا در کتاب داستان تاجری نوشته شده که نه روز در هتل دعا می کرده برای شرکتی. این شرکت به سرمایه زیادی نیاز داشته. در روزنهم بصورت معجزه اسایی یه سرمایه گذار پیدا میشه و مشکل حل میشه. خدای من ایمانم هر روز قوی تر میشه. خدایا الطاف نامحدودت را در زندگی دوستم سرشار کن.

خدایا تو خیلی مهربونی. امروز داشتم فکر میکردم چه جاهایی که منو تنها نذاشتی. کنکور لیسانس. کلیه کارهایی که برای خارج رفتن انجام دادم. کی فکر میکرد من از یه خانواده متوسط به پایین بتونم برم تو یه دانشگاه اروپایی و صحیح و سالم برگردم. من رفتم و برگشتم. وسط همه اون خارجی ها شاگرد اول شدم چون تو کمکم کردی. برگشتم حتی یه روز هم بیکار نبودم. تو دانشگاه درس دادم. بعد تو بهترین شرکت رفتم سر کار. بعد رفتم یه شرکت بهتر. خدایا تو کمکم کردی. چقدر توی مصاحبه های شغلی کمکم کردی. خدایا کنکور دکتری، من امادگی نداشتم. بازهم منو تنها نذاشتی.

خدایا الانکه دارم این جملات را مینویسم چشمم پر از اشک شده و بغض کردم. خدایا ابروی من را حفظ کردی. کاری کردی همه جا مورد احترام باشم. توی محل کارم مورد احترام همه هستم. خدایا توی انتقالی گرفتنم. چطور مهره ها را دور هم چیدیو همه چی را طوری مرتب کردی که منتقل بشم و هیچ کس نتونه مانع بشه.

خدایا ادم وقتی به تو اتکا میکنه خیالش از همه چی راحته. 

خدایا کی فکر میکرد دختر ولخرجی مثل من خونه دار بشه. خدایا به حقوق کارمندی من برکت دادی. هم خونه خریدم هم ماشین. 

خدایا همه مهره ها را طوری چیدی که انتقالیم جور بشه. تو کار جدیدم خانم ا و دکتر ل را سر راهم گذاشتی. خدایا تو خوب بلدی همه چی را مرتب کنی. خدایا کی باورش میشه؟

خدایا من بعضی وقت ها عصبانی میشم و حرف های مفت میزنم. خدایا اون حرف ها از ته دل نیست. این حرف ها از ته دله.

خدایا سر استاد راهنما. چقدر دعا کردم که با دکتر ر بگیرم. خدایا ممنونم باز هم مستجاب کردی. خدایا انقدر پر رو هستم که بازهم اومدم و دارم دعا می کنم. خدایا چون به جز تو کسی ندارم. خدایا فقط یه قدرت وجود داره و اون تویی. خدایا فقط یه خدا وجود داره و اون تویی.

خدایا باز هم کمکم کن. خدایا ایمانم را قوی تر کن. خدایا عادت به دعا را درونم قرار بده. خدایا تنهام نذار. خدایا سرنوشتم دست توست. خدایا به س کمک کن. خدایا کمک کن به پولش برسه. پولی که با سختی و زحمت به دست اورده. 

خدایا هم اکنون اماده دریافت و پذیرش الطاف بیکران تو در زندگی هستم.

خدایا دعا کرده بودم یه دوره اوراکل برم. امروز همکارم زنگید و گفت اکی شده. خدایا شکرت. خدایا ممنونم.

خدایا ممنونم

خدایا ناامید نمیشم

۹۶/۰۶/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۱۳ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۲۱ انشالله دانشجو
س چی شد؟ چکش پاس شد!؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی