دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

ممنونم از آندره عزیز

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ

سلام

دوست عزیزی به اسم آندره چند بار برام پیغام گذاشته. من همه پیغام هایش را خوندم ولی چون تو قسمت "تماس با ما" می نویسه نمیتونم جواب بدم. اگر برای هر پست نظر بنویسه راحت میتونم پاسخ بدم.


امروز روز خوبیه. صبح که مترو راحت جا پیدا کردم. به موقع رسیدم سرکار. کارم را به موقع انجام  و  تحویل دادم. الان هم مشغول مطالعه هستم.


من برای پنجشنبه این هفته یک سفر یکروزه به دریاچه دورنگ ثبت نام کرده بودم در روستای حلیمه جان در گیلان. امروز بهم زنگ زدن و گفتن چون که تعداد به حدنصاب نرسیده سفر کنسل شده. شماره حسابم را گرفت که پول را برگردونه. منم گفتم اشکال نداره حتما صلاح نبوده.


همکارم میگه برای قراره ملاقات بعدی با اون آقای محترم بهتره شال آبی پررنگ بپوشم یا حداقل توی شالم آبی پررنگ داشته باشه. چون من سبزه هستم. میگه آبی پررنگ به سبزه ها میاد.

من همیشه فکر می کردم آبی پررنگ به سبزه ها نمیاد. دیروز سر راه همینطور که پیاده روی می کردم دوتا مانتوفروشی دیدم ولی خیلی خوشم نیومد و به نظرم قیمت ها هم مناسب نبود. دارم فکر میکنم امروز یه سری به هفت تیر بزنم ببینم حراجی چیزی نیست. 

این روزها از مانتوهای گشاد و حالت کیمونو خوشم میاد با یه شال بلند مثل هنرمندها. اگر حوصله داشتم تا هفت تیر میرم.


ولی یک مساله ای هست. دوستم س یه خاستگار داشت. هربار که باهاش میرفت بیرون یه لباس جدید می پوشید , کلی تیپ میزد. بعد یه روز پسره گفت: ببخشید خانوم شما خیلی خوش تیپ هستید من در حد شما نیستم.

خلاصه حالا میترسم طرف از اونطرف بیفته. ولی چیزی که مهمه خوش تیپی خوبه. البته منم تا حدودی ادم مذهبی هستم و خیلی باز لباس نمیپوشم. تازه فوقش اون مانتو را جاهای دیگه هم میپوشم.

مساله دیگه پوله. الان اخر ماهه و تا سی ام حقوق خبری نیست. اگر بخوام مانتو بخرم باید از حساب پس اندازم بردارم. حالا بگذریم که ماه اینده باید برای بیمه ماشین هم پول بدم و امسال تخفیف هم ندارم.

حالا چی میگید؟


راستی امروز 66.8 بودم. فردا به امید خدا میرم رو 66.5. 

 

۹۶/۰۵/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۲)

۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۱ مهندس رضا عباسی
سلام
انشاالله که شما و دوستاتون در زندگی آیندتون موفق باشید و بهترین انتخابو داشته باشید
پاسخ:
آرزوی موفقیت و کامیابی برای شما دوست عزیز
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۸ •★زهرا ★•
به نظر منم مرتب بودن عالیه .خودم اگه برم سرکاروپول داشته باشم میخوام مرتب باشم همیشه .احتمالا چادر هم نپوشم دراینده .ولی خب الان موقعیت ندارم تصمیماتی که تو ذهنمه رو اجرا کنم...
ولی درعین مرتب بودن ادم ازخودش وچیزی که میخواد باشه نباید زیاد فاصله بگیره.
 
پاسخ:
اره منم فکر می کنم ادم تا جوونه باید به خودش برسه و از زندگیش لذت ببره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی