دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا کی میخوای معجزه کنی؟

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

سلام

خیلی خوشحالم مطالبم مورد علاقه بعضی از دوستان قرار گرفته. اینا همش افکاری است که این روزها به ذهنم میاد.

دوستان من دنبال عاشق شدن نیستم. من دنبال یک ازدواج عاقلانه هستم. میخوام یه زندگی اروم و بی دغدغه داشته باشم. من دنبال ارامشم. 

فکر می کنم جمعه دوباره اون اقا را خواهم دید. نمیدونم چی میشه. چی بگم؟

امروز با همکارم خیلی در مورد این موضوع صحبت کردیم. نظر همکارم و دوستم اینه که یه سیب را میندازیم هوا صدتا چرخ میخوره تا برسه زمین. همکارم میگه شرایط ماندگار را نباید فدای شرایط ناماندگار کرد. مثلا داشتن شغل یا خونه شرایط ناماندگار هست. ولی شریک زندگی و ازدواج از شرایط ناماندگار هست. همسر ادم همیشه با من میمونه. یعنی امیدوارم بمونه.

بهرحال من فکر میکنم ضرر نداره اگر چندباره دیگه این اقای محترم را ببینم. امروز رابط محترم بهم زنگ زد و گفت:موقعیت این شازده انقدر خوبه که مشابهش تو کل فامیلمون نیست. انقدر اقا و نجیب و متینه که نمونش تودوست و فامیل ما نیست.

بهرحال من و رابط با هم تصمیم گرفتیم که فعلا با اون اقا تماس نگیریم چون این بار نوبت اونه که تماس بگیره و پیگیری کنه. ما نظر مثبت خودمون را نشان دادیم. حالا نوبت اونه که بیاد جلو.


ولی من خیلی خوش بین نیستم. 

بی خیال امروز هم کمی جاوا مطالعه کردم. تصمیم دارم بعد هم برم سراغ اندروید. میخوام برم تو کار تدریس جاوا و اندروید. این دو تا زبان همیشه طالب داره. همیشه بازار کار داره. همیشه خواهان داره. میتونم پنجشنبه و جمعه ها تدریس کنم. فعلا از ساعتی سی هزارتومن شروع میکنم. وقتی حرفه ای تر شدم مبلغ را افزایش میدم. این برنامه برای ابتدای مهرماهه. یعنی تا اخر شهریور مطالعه میکنم و برای ترم مهر تدریس را شروع خواهم کرد.  

به دوستان کامپیوتری پیشنهاد میکنم روی جاوا و اندروید وقت بذارید. به نظر من محصولات مایکروسافت را فعلا نادیده بگیرید. وقت و انرزی خودتون را بذارید روی جاوا.

حتی خارج از کشور هم بازار جاوا داغ تره. پیشنهاد میکنم ویدیوهای اموزشی جاوا را از سایت جاواکاپ تماشا کنید. واقعا عالی هستند ولی نه کافی. باید عملی هم کار کنید.


من فکر میکنم ادم باید تو زندگی هدف داشته باشه. من چه ازذواج کنم چه نکنم میخوام حرفه خودمو داشته باشم. میخوام هر روز بیشتر یاد بگیرم.


هنوز هم فکر میکنم ممکنه تا جمعه اتفاقی بیفته. ممکنه معجزه بشه. دستان خدا پراز معجزه است. هر وقت بخواد میتونه یه زندگی خوب برام درست کنه تو تهران. 

الطاف خداوند نامحدود است. هم اکنون اماده دریافت و پذیرش الطاف نامحدود خداوند در زندگیم هستم.


یعنی ممکنه فردا که بیدار میشم 66,5باشم؟ خدایا برای تو کاری نداره ها




۹۶/۰۵/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۹ •★زهرا ★•
مطالبت دغدغه خیلیامونه برهمین مورد علاقست:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی