دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

قدرت خداوند نامحدود است

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ
سلام
خبر خوب این است من امروز به 66.8 رسیدم. موفقیت خوبی است. امیدوارم این هفته به 65 برسم.
امروز صبح دیدم فامیل مدیرکلمون تو تلگرام پیغام داده و حلالیت گرفته. رفته مکه. نمیدونم مردم چکار میکنن.
منم براش التماس دعا نوشتم.
من از دیروز مطالعه کتاب "چطور کارم به اینجا کشید" از باربارا را شروع کردم. امرز میخواستم با خودم بیارم که تو مترو مطالعه کنم ولی چون سنگین بود بی خیال شدم. تو مترو کتاب "دعا کنید تا بی نیاز شوید" را خواندم از کاترین پاندر.
به نظرم دوستش دارم. قبلا شروع کرده بودم و نصفه مونده بود. 
اعتماد به نفسم بهتر شده. خداراشکر. 
الان میخوام دعا کنم 
"قدرت خداوند نامحدود است. هم اکنون آماده پذیرش و دریافت الطاف نامحدود خداوند هستم."
این جملات از همون کتاب هست. 
تو کتاب میگه که خانومی در زندگیش مشکلاتی داشته و هر روز پنج دقیقه دعا میکرده و مشکلش حل شده.
منم میخوام دعا کنم.
همینجا از خدا میخوام که زندگی من رو همونطور که صلاحه سر و سامان بده. 
۹۶/۰۵/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۸ •★زهرا ★•
من قبول ندارم .
اما امیدوارم موفق باشی تو کتاب خونی کارخوبی رو شروع کردی^_^تومترو جابرانشستن نیست چجوری میخونی؟
پاسخ:
عزیزم اگر صبح زود سوار بشی. قبل از هفت. جا هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی