دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

ظاهرا همه چی خوبه. خدایا شکرت

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۴ ب.ظ

سلام

امروز خیلی تا اینجا برام خوب بوده. از صبح ویدیوهای جاوا نگاه کردم. دارم اندروید استودیو دانلود می کنم. و چند تا فیلم اموزشی اندروید هم دانلود کردم.

صبح توی مترو هم کتابم را خوندم. کتاب "اعتماد به نفس" از وندی گرین. این کتاب به خوبی کتاب باربارا نیست ولی خوبه.

من به یک جلسه نقد و بررسی کتاب دعوت شدم و خوشحالم. یکشنبه ساعت 15 در کتابخانه شهر. خیلی خوشحالم و دوست دارم حتما شرکت کنم. امیدوارم بتونم کتاب را قبل از جلسه مطالعه کنم.

دیروز 50 دقیقه پیاده روی کردم. خیلی حس خوبی داشتم. امروز هم ادامه میدم. پیاده روی یک ورزش سالم و بدون خرج و خیلی لذت بخش.

امروز یه هدفون از خونه اوردم و دادم به همکارم. خیلی خوشحال شد. 


رییسمون یه کاری میخواست که براش انجام دادم.

امروز رفتم و 10 تا بشقاب و قاشق و چنگال یکبارمصرف گیاهی خریدم. میخوام از این به بعد بیشتر به خودم اهمیت بدم. اخه واقعا دوست ندارم غذامو توی ظرف غذای زشت و اهنی بخورم. دوست دارم بریزم توی ظرف.

خاستگار و کیس جدید هم همچنان خبری نیست


۹۶/۰۵/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی