دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

در جواب دوست عزیزم زهرا

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶ ق.ظ

سلام

در پاسخ به دوست عزیزم زهرا:

دوست عزیزم به نظرم حتما کتاب "اعتماد به نفس" نوشته ' باربارا دی انجلیس" را بخونید. خیلی زیباست. روی من که تاثیر گذاشت. الان حالم خیلی از قبل بهتره.

یک کتااب دیگه هم از امروز شروع کردم به خوندن. اگر خوب بود فردا معرفی می کنم.

ولله منم ازدواج سنتی دوست ندارم. دوست دارم خیلی ارام و بدون استرس خیلی تصادفی با یک نفر اشنا بشم. بعد وقت کافی داشته باشیم برای شناخت همدیگه. بعد به تدریج و اروم ب هم علاقمند بشیم. و تصمیم بگیریم با هم ازدواج کنیم. 

ولی الان که 36 سالکه متاسفانه هنوز همچین فزصای برام پیش نیامده. هرکس سر راهم قرار گرفته یا کلا قصدش ازدواج نبوده یا کلا ادم خوبی نیبوده.

اگر ادم خوبی بوده سر راه من قرار نگرفته. واقعا نمیدونم چرا؟

دوستم که دوهفته پیش نامزد کرده دیشب یه حرفی بهم زد که معنیش را نفهمیدم. بهم گفت:"به نظر من عشق بعد از ازدواج بوجود بیاد بهتره چون حرمت ها حفظ میمونه"

نمیدونم منظورش چی بود. این دوستم با همکارش ازدواج کرد. یک ازدواج ناگهانی.

دیروز رییسم یک کاری از من خواست که اعصابم بهم ریخت. ازم خواست که یک برنامه پیچیده براش بنویسم. اخه کی کجای دنیا با حقوق ماهی دو میلیون برنامه مینویسه اونم جاوا؟

خیلی ناراحت شدم. یکی از همکاران هم از ن دفاع کرد. کلا بحث سنگینی شد. منم زودتر اماده شدم و رفتم. انقدر حرصم گرفت که وقتی درخواست شارژر گرد بهش ندادم. حرصم گرفته بود. من اگر میخواستم برنامه نویسی کنم میرفتم شرکت x و y  حقوق انچنانی می گرفتم. دیوونه بودم بیام اینجا. اومدم اینجا که راحت باشم. استرس نداشته باشم. خودمو به پول کم قانع کردم که راحت باشم.


حالا امروز صبح رییسم اومد پیشم و حالم را پرسید. احتمالا فهمید که دیشب ناراحت شدم. اومد که از دلم در بیاره.


ارمزو به طرز معجزه اسایی جای خالی پیدا کردم تو ترو. حسابی کتاب خوندم خیلی عالیه. 

وزنم روی 67.5 مونده. امروز باید پیاده رویم را بیشتر کنم.

خدایا کمک کن همیشه مطالعه کنم. همیشه در حال یادگیری باشم. خدایا نعمت سلامتی را ازم نگیر.


 

۹۶/۰۵/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۲ •★زهرا ★•
مگه میخوایم چه حرمت شکنی ای کنیم .
ممنون باران عزیز.
منم زیاد باخودم میگم کتاب بخونم اما متاسفانه کتابامنو به سمت خودشون جذب نمیکنن.
باید یه برنامه بزارم برابعد ترم تابستون کتاب باربارارو بخونم.
به نظر خودم اعتمابه نفسم کمه.هرچند استادمون بر حسب نقاشی ای که کشیدیم گفت افرادی که نقاشیشون فلان جوره گوله اعتماد به نفسن!

پاسخ:
عزیزم بعنوان یه دوست بهت پیشنهاد میکنم حتما کتاب اعتماد به نفس باربارا را بخونی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی