دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دیجی کالا دوستت دارم

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۲ ب.ظ

سلام دوباره

امروز روز خوبیه. اولا که من بعد از صبحانه یه رژیم جدید شروع کردم. به اسم جنرال موتور. روز اول باید فقط میوه بخورم. البته من چای و کاپوچینو هم خوردم.الان معدم داره جمع میشه بهم.

دوم اینکه از دیجی کالا یه گوشی بی سیم و یک ساعت مارک goخریدم که پنجاه درصد تخفیف خورده بود و دو سال گارانتی داره.

من اول یه ساعت espiritانتخاب کردم بودم که تموم شد. خلاصه goخریدم که قیمتش مناسب بود. من هم این ساعت را فقط برای مجلس میخوام و فقط برای زیباییش خریدم. شبیه دستبند میمونه. خلاصه خیلی دوستش دارم.

یه گوشی پاناسونیک بی سیم هم خریدم برای خونه. ما یه گوشی قدیمی داریم که خیلی هم به درد نمیخوره. حالا میخواهیم یه بی سیم استفاده کنیم.

الان خودمو وزن کردم چیزی کم نشدم هنوز. 

فردا هم باید فقط سبزیجات بخورم. البته حبوبات هم جز سبزیجاته. همچنین سیب زمینی. هر سبزیجاتی به جز روغن میتونم بخورم.


۹۶/۰۴/۳۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۲)

چرا ما چاق نمیشیم :/
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی