دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سر به مهر

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ب.ظ

سلام

دیروز من و زنداداشم و م رفتیم کمی خرید کردیم. شام هم پیتزا خوردیم. زنداداشم طفلی مسموم شد. خداراشکر الان حالش بهتره. 

دیشب یه لباس مجلسی دیگه هم خریدم. تو این یه هفته سه تا لباس مجلسی خریدم ولی برای مراسم س تصمیم دارم اولی را بپوشم. الان فقط مونده مساله کفش و زیور الات.

یه مشکل دیگه هم دارم. من میخوام صبح با عروس برم ارایشگاه. عروس بعد از ارایشگاه میره اتلیه. من اینجا چندساعت وقت اضافه پیدا میکنم. تو این چندساعت قبل از ساعت شش باید برم خونه س که احتمالا فقط اقایون اونجا هستن و همه خانومها توی ارایشگاه هستن. دارم فکرمیکنم خودم برم ارایشگاه و ساعت شش برم تالار. ولی اخه دوست داشتم تو ارایشگاه کنار دوستم باشم. 

یه راه دیگه اینه که با دوستم برم ارایشگاه و پیشش باشم. وقتی اون رفت اتلیه به ارایشگر بگم تازه منو درست کنه. اینطوری تو ارایشگاه میمونم تا ساعت شش و از اونجا میرم تالار.

حالا نمیدونم همه اینها بستگی داره س ساعت چند وقت ارایشگاه بگیره.

الان تیوی را روشن کردم. شبکه نمایش داره فیلم "سربه مهر" را میده. فیلم مورد علاقه من. چقدر خانم لیلا حاتمی زیبا نقش بازی کرده. چقدر دیالو گ ها زیباست. دختری که دوست داره ازدواج کنه و یک زندگی معمولی داشته باشه. دختری که خجالت می کشه در مورد نماز خوندنش با خاستگارش صحبت کنه.

عاشق این فیلمم. منم یه زندگی معمولی میخوام با یه ادم مهربون و دوست داشتنی و قوی.

خدایا کی میخوای برای من استین بالا بزنی؟

کی دقیقا؟ یه هفته دیگه؟ یه ماهه دیگه؟...

چند روز پیش یکی از دوستام زنگ زد و گفت براش عکس بفرستم. گفت برادر دوستش پسر خوبیه و ...

من عکس دادم ولی کلا خیلی نظر مثبتی نداشتم چون معمولا پسرهایی که تو این سن مجرد هستن یه نفر را زیر سر دارن و هر دختر دیگری را میبینن یه عیبی روش میذارن و به بهانه ای رد می کنن. البته کلا کار به اونجاها نکشید. چون الان ده روز گذشته و خبری نشده.


۹۶/۰۴/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

مگه قرار نبود خودتو تنبیه کنی ولباس نگیری؟
پاسخ:
قولم را فراموش کردم. اشتباه کردم.
حالا تصمیم گرفتم ساعت نخرم. بالاخره باید یجوری خودمو تنبیه کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی