دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سه روز سرشار از ارامش

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ب.ظ

سلام

من شنبه تعطیلم. چون رییسم بهم اف داده. زیرا خداراشکر از دستم راضیه و کارمند خوبی هستم.

خدایا وضع کاریم را بهتر کردی. بازهم کمکم کن کمی پیشرفت کنم.

دیروز رفتم مفتح دنبال لباس. یک بلوزدامن خیلی زیبا پیدا کردم که خیلی دوستش داشتم ولی نتونستم بپوشم چون فقط یک فروشنده اقا توی مغازه بود. البته اون اقا گفت که دیروز استثنا فروشنده خانوم نداشته. حالا فردا که برم دنبال کفش اونجا هم یه سری میزنم.

امروز هم میرم همین دور و بر یه قدمی میزنم. 

استادم یه کاری برای مقاله بهم داده که هنوز شروع نکردم. خدایا بهم انگیزه و انرزی و وقت بده که بتونم زودتر پروپوزال را شروع کنم.

به نظر من وقتی رییس ادم از دستش راضیه بهتره به ادم اف بده بجای اضافه کاری. اضافه کاری فوقش میشه صدتومن ولی دوروز اف برای من خیلی بارزشه. 

ما یکشنبه صبح یه جلسه مهم داریم با یک اقای مهم. من خیلی برای اون اقای مهم احترام قابلم. فکر میکنم در اینده تاثیرمهمی در زندگی من خواهد داشت. خدایا کمک کن توی جلسه خوب و مودب و متشخص صحبت کنم و نظر همه در موردم مثبت باشه.

رییسمون را خیلی دوست دارم. خیلی پرانرزی و بیش فعال. مرد اخلاق. خدا حفظش کنه. خدایا کمک کن که بتونم خوبیهای رییسم را جبران کنم. خدایا کمک کن براش نیروی خوبی باشم و روی من حساب کنه و اعتمادش بیشتر بشه.

خدایا کمکم کن که جوگیر نشم. خدایا کمک کن که عجله نکنم. خدایا کمک کن تصمیمات درست بگیرم. خدایا کمک کن اخلاقم بهتر بشه.

خدایا کمک کن خونسردتر بشم. خدایا ادم های خوب و مهربون را سر راهم قرار بده. خدایا ممنونم که همکاران مهربونی دارم.

خدایا ممنونم که خانواده خوبی دارم.

خدایا یه فکری برای تنهایی من بکن. 

عادت کردن به تنهایی واقعا برام سخته.

خدایا ببخشید که انقدر درخواست های زیاد دارم. اخه نمیخوام دست نیازم را سمت کسی دراز کنم.

۹۶/۰۴/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی