دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

وقتی که من از لباسم راضی نیستم

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ

سلام

من دیروز رفتم خرید و جوگیر شدم و دو تا لباس مجلسی خریدم. چون هفته دیگه 5 مرداد جشن نامزدی دوستمه و توی شهریور هم 4 تا عروسی فامیلی داریم.

مشکل اینجاست که از خریدم راضی نیستم. از یکی از لباس ها راضی نیستم همونیکه گرونتره. خلاصه رو مخمه. فکر میکنم خیلی ساده است. و بدتر از همه اینه که نمیتونم برم پس بدم یا عوض کنم. 

این مساله قبلا هم خیلی تو زندگیم تکرار شده. مثلا لوازم ارایش گرون یا کفش گرون خریدم ولی راضی نبودم. دوست دارم یبار برای همیشه این مشکل را حل کنم. ولی نمیدونم چجوری؟

تا این لحظه تصمیم گرفم که به انتخاب خودم احترام بذارم و همون لباس را نگه دارم ولی از این به بعد در خرید عجله نکنم.اینبار خودمو تنبیه می کنم و لباس دیگه ای نمی خرم. اینطوری بهتره.

حالا یه کفش خوب میخوام. یه کفش پاشنه بلند که قابل پوشیدن باشه. الان همکارم گفت که کفش های پاشنه بلند بوفالو سفید خیلی خوب هستن. یه شعبه هم نزدیک ما داره. شاید عصر برم اونطرف و بخرم. یه کفش مشکی پاشنه بلند میخرم و چندسال استفاده می کنم. خدایا شکرت.


من الان در حال تنبیه خودم هستم

۹۶/۰۴/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۲)

۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۹ محسن خطیبی فر
سلام
حس پشیمونی از خرید لباس بد خیلی موندگاره انگاره رو تن و روح آدم. حالا ممکنه آدم ی وسیله‌ی دیگه‌ای بخره و بعد دل‌ش رو بزنه. اما این پشیمونی خیلی موندگار نیست. اما امان از احساس پشیمونی بعد از خرید لباس بد. تا مدت‌ها بیخ گلو آٔدم رو می‌چسبه و ول هم نمی‌کنه. ایشالا همیشه ب شادی و خوشی :)
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی