دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

وقتی که من دورکاری می کنم

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ق.ظ

سلام

من دیشب ساعت 11 شب رسیدم خونه و تو خونه هم تا ساعت 1 شب کار میکردم. شب قبل هم ساعت 10 شب رسیدم خونه.

درگیر یک پروژه مهم دیتا شدم و خیلی خیلی خوشحالم. بیشتر از این خوشحال شدم که نظر رییسم نسبت به من تغییر کرده. خدارا شکد دیروز که رفته بودیم جلسه کلی از من تعریف کرد. منم دارم براش سنگ تموم میذارم.

صبح بهم زنگ زد و گفت نمیخوتد بیای اداره. فقط oncall باشم چون قراره نتیجه مقایسه دو تا فایل را براش بفرستم. البته هنوز فایل را نفرستاده.

چقدر خوبه رییسی دارم که این چیزها را درک می کنه. دیشب کلی معذرت خواهی کرد. امروز کلی معذرت خواهی کرد. خدایا ممنونم. همه چی داره درست میشه.

پنج مرداد مراسم نامزدیه دوست عزیزمه. قول دادم باهاش برم ارایشگاه. هنوز دنبال لباس نرفتم. این جمعه را میخوام اختصاص بدم به خرید.

میخوام کلی خوش بگذرونم.

خداجونم ممنونم. خدایا واقعا شکرت. دیشب تو تاریکی با خستگی رانندگی کردم و سالم رسیدم. البته خیلی احتیاط کردم و میدونستم مامانمم داره دعام میکنه.

دعای خیر مادرم دنبالمه. پدرم را نمیدونم.

خدایا احساس میکنم یه دختر خوشبختم که از کارم لذت میبرم. همکاران خوبی دارم. خانواده خوبی دارم فقط کمی تنهام. دیگه دوست ندارم برای حل مشکل تنهاییم دعا کنم. قبلا خیلی دعا کردم و جواب نداده. شاید واقعا صلاح نباشه که من ازدواج کنم و خودم دلیلش را نمیدونم.

شاید قسمت اینه که من یه دختر تنها باقی بمونم. اشکالی نداره. هر چی خدا بخواد همون میشه.


خدایا کمک کن وقت ازادی برای خرید پیدا کنم. با حوصله از خریدم لذت ببرم و وضع مالیم هم بهتر بشه. دوست دارم کم کم ماشینم را عوض کنم.

خدایا کمک کن وضع مالیم بهتر بشه.

خدایا باز هم ممنونم که هرچی میخوام بهم میدی. خدایا من میدونم هرچی امروز دارم از دعاهای روزهای قبله و دست تو در کار بوده و کمکم کرده.

خدایا هوارتا سپااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس

۹۶/۰۴/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی