دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

روز تعطیل یک دانشجوی دکترا

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ب.ظ

سلام

من امروز از صبح داشتم روی یک مقاله کار می کردم. قرار بود تا ظهر تموم بشه که بفرستم برای استادم ولی همین الان تموم شد تازه نسخه فارسی. حالا باید منتظر نظرات استادم بمونم. 

فردا هم ساعت دو پرواز دارم به مشهد. 

چند روز بود زنداداشم میگفت برم مشکل اینترنت خونشون را حل کنم. ولی چون از دست برادرم عصبانی بودم نمی رفتم. دیگه امشب کوتاه آمدم و رفتم براش درست کردم. 

چقدر من آدم مهربان و بخشنده ای هستم. 

باید یاد بگیرم سریعتر کار کنم. 

22تیر عروسی داریم. من چاق و گنده شدم. فردا هم میرم مسافرت. چطوری تو مسافرت رژیم بگیرم اخه. 

عه

یعنی نرم عروسی؟ دختر عمم خیلی ناراحت میشه. عروسی تک پسرشه. 

خدا یا کمک کن که اراده کنم و خوش تیپ بشم. 

خدا یا ممنونم که باهم هستی. 

خدا یا توی کارم کمک کن درگیر یه پروژه دوست داشتنی بشم در مورد داده. 

خدا یا به دادم برس. 

خدا یا عاقبت به خیرم کن.

هیجان زده هستم. فردا مسافرم. فردا اینموقه پیش امام رضا هستم. 

 

۹۶/۰۴/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

 برو عروسی
جای مام برقص :)))
مشهدم جای ما زیارت کن خخخخخخخ
من اینترنتم به مشکل میخوره داداشم درست میکنه ...کلا معمولا پسرا درست میکنن جالبه که شما برا داداشتونو درست میکنی :) به منم یاد بده خخ اینقدر اویزون نباشم برا نت خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی