دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

امروز کمی سرچ کردم در مورد همون کاری که میخواهیم با همکارام شروع کنیم.

اینجا همه چی داره درست میشه. انگار واقعا صبر و انتظار میتونه هر مشکلی را حل کنه. هر مشکلی را.

زخم زبون ها تموم شده. انگار هیچوقت نبوده.

سکووووووووووووووووووووووووووووووت.

دوست دارم سر کارم درگیر یک کار مهمه تحلیل و طراحی بشم. خدایا خودت گفتی "ادعونی استجب لکم" هر وقت این ایه را می شنوم حسابی خوشحال میشم.

بیکاری را دوست ندارم.

احساس مفید بودن میخوام.

خدایا کمکم کم.

دیروز حقوق گرفتم. اول خوشحال بودم. بعد یادم افتاد دارم ماهی یک و نیم میلیون تومان قسط میدم. الان نصف حقوقم رفته.


خدایا یه پروژه خوب میخوام. همینجا. کنار همکارام.

یکی از همکارا امروز نیومده. آقای ن رفته بیمارستان. قراره امروز دایی بشه. مبارکش باشه.

۹۶/۰۳/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی