دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بازم یه خواب دیگه

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ق.ظ

سلام

دیشب دوباره خواب دیدم.

خواب های الکی. ولی اخرش یادمه یه لباس عروس خیلی بلند پوشیده بدم که چراغهایی داشت که برق میزد. باهاش می رقصیدم و رنگ چراغ ها عوض می شد.

خوابم خیلی طولانی بود. بقیش یادم نیست.

چون فصل سوم سریال downtown abby را نداشتم. این شب ها سریال 666 park avenue را نگاه می کنم. خوبه. خیلی هیجان انگیزه.

یکی از دانشجویان فوق لیسانس ما به تازگی پدرش را از دست داده و کمی دچار مشکلات تحصیلی شده. استادم خیلی از دستش عصبانیه. دیروز استادم گفت:" به ر ایمیل بده. که تکلیف را روشن کنه اگر نمیتونه کار کنه رک بگه. با یک دانشجوی دیگه جایگزین می کنمش."

من سعی کردم استاد را اروم کنم. خلاصه قرار شد یه فرصت دیگه بهش بدیم. با ر صحبت کردم گفت:" بعد از فوت پدرش کلا دچار مشکلاتی شده و حال خوبی نداشت."

خدا بهش کمک کنه.

راستی دیروز صبح به آقای 65 تو تلگرام پیغام دادم که:"دیشب تماس گرفته بودید امری داشتید؟"

اونم بعد یکساعت تاخیر پاسخ داد:"سلام اشتباه شده بود. بدرود"


به نظر من که اشتباه نشده بود

خدا میدونه.

مامانم ازم خواسته امروز براش زلوبیا بخرم. خوشحالم که از ن چیزی خواسته



۹۶/۰۳/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی