دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

مگه من ادم نبودم.

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ق.ظ

سلام

دیروز رفتم در اولین مراسم سالگرد فوت پدر آقای مدیرکل شرکت کردم. چند تا آشنا دیدم. بد هم نشد.

وقتی برگشتم حالم بهتر شد.

مامانم بعد از افطار برگشت. اومد بالا. از مراسم افطار برمی گشت. گفت یه ظرف عدس پلو اورده که داده به پایین. منم خیلی حرصم گرفت و بهش گفتم کارش قشنگ نبوده.

خیلی بهم برخورد. مگه من ادم نبودم.

۹۶/۰۳/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی