دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

صبر خیلی چیزها را حل می کنه

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ
سکوت می کنم.
سکووووووووووووووووووت
خواهرم زنگید کمی با هم صحبت کردیم.
حالم تعریفی نداره. بیمم با مشکل مواج شده. احتمالا این ماه بیمه ندارم.
خیلی بده. فردا میخواستم برم دنبال بیمه ولی فکر نمیکنم بشه.
آقای ک چندبار بهم تیکه انداخت. من بروی خودم نیاوردم. صبورم صبووووووووووووووووووووووور تا همه چی اروم بشه.
دیشب ساعت 10:30 من تو رختخواب بودم دوبار موبایلم زنگید آقای 65 بود. ج ندادم. مامانم پرسید کیه؟ جواب اونم ندادم.
من یه ماه پیش باهاش کات کردم. برای چی باز هم زنگ زده؟
الان بهش پیغام دادم تو تلگرام که دیشب چکار داشته ولی ج نداده هنوز.


آرامشم را حفظ می کنم. همه چی حل میشه.
۹۶/۰۳/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

قبلا با خروف الفبا معرفی میکردی مخاطباتو الان رسیده به عدد :))))
پاسخ:
عزیزم اون عدد 65 سال تولدش بود :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی