دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

من اهل پیچ نیستم

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ

سلام

روز خوبی نداشتم ولی بقیش خوب میشه.

صبح رفته بودم دنبال یک نامه اداری. به رییسم نگفته بودم. به گوشیم هم اس داده بود و من جواب نداده بودم. بعد زنگ زده بود به همکارم و گفته بود که میخواد برای غیبت رد کنه و عصبانی شده بود. همکارم به من زنگید و قضیه را گفت.

من به موبایل رییسم زنگیدم و اصلا بروی خودم نیاوردم.  فقط براش توضیح دادم که کجا هستم و برای چی اومدم اینجا. اونهم اصلا بروی خودش نیاورد که عصبانیه فقط کارش را توضیح داد. فکر میکنم شرمنده شده. فکر میکرد که من پیچوندم. ولی دید که نپیچوندم.

خلاصه قضیه حل شد.

هنوز منو نشناخته. من کلا اهل پیچ نیستم.


۹۶/۰۳/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی