دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سومین روز کاری من

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۵۰ ب.ظ

سلام

من دیروز دنبال ادامه فرایند تسویه حساب بودم که به خاطر یک امضا کارم نیمه کاره موند. بعد که اومدم سرکار جدیدم حراست محترم مانع  ورود من به ساختمون شد. منم خسته و کوفته رفتم خونه.مروز دوباره رفتم دنبال بقیه کارها و بالاخره تموم شد.

حتی رفتم بانک حساب بانکی هم باز کردم. خیلی خسته شدم ها.

احساس میکنم رابط من و ب داره بهتر میشه. نمیدونم اخرش چی میشه. جمعه میخوام ببینمش. به احتمال زیاد بریم سینما.

سه روزه با خ تماس نداشتم.

خدایا شکرت

ازت ممنونم همه چی داره درست میشه

ا

۹۶/۰۱/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

ان شاالله با همین فرمون بری جلو همه چی حله
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی