دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

اولین روز کاری من

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ب.ظ

سلام

امروز اولین روز کاری من در محیط جدیده. رییس نیومده. همکارها بمن لپتاپ و اینترنت دادن.

رییس جلسه است. دیروز آقای ب را دیدم. عکسش از خودش خیلی بهتره. خوبه.

دیروز یک نفر بهم گفت که من مثل یک متولد 70 صورتم خوب و قشنگ. بامزه و بانمک.

خدایا شکرت. 

ممنونم که من را جذاب کردی. ممنون که در نظر دیگران جذابم.

خدایا شکرت.

امروز ب دوباره زنگید. خ هم زنگ زد که ج ندادم. حوصلشو نداشتم.

خدایا باز هم شکرت

موبایلم یک طرفه شده ندارم پولشو بدم. چه اوضاع بدیه. معلوم نیست کی بهم حقوق بدن. این ماه زیر چتر حمایتی مادرم بسر خواهم برد.


خدایا باز هم شکرت

۹۶/۰۱/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

خیره ان شالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی