دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

اهداف من در سال 96

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

سلام

من میخوام سال 96 پربارترین سال زندگیم باشه. اهدافم را لیست کردم.

1- میخوام امسال حتما ازدواج کنم. البته یک ازدواج خوب با نیمه گمشدم. با یک انسان مهربون و خوش اخلاق ومومن.

2-میخوام از پوروپوزالم دفاع کنم.

3-باید تزم را به جاهای خوبی برسونم که خیالم راحت بشه.

4-میخوام سرکار حسابی پیشرفت کنم. باید حتما خودمو نشون بدم و پیشرفت کنم. باید حتما یک پست خوب بگیرم.

5- میخوام مامانمو بیشتر و بیشتر خوشحال کنم.

6- میخوام ماشینمو ارتقا بدم.


فعلا چیزدیگه ای به ذهنم نمیرسه.


۹۵/۱۲/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی