دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا راه نشانم بده

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

خدایا

احساس بی پناهی میکنم

احساس درماندگی میکنم

خدایا تردید دارم تردید

احساس میکنم در تاریکی هستم و نمیتونم راه درست را انتخاب کنم

خدایا راه نشانم بده

خدایا راه درست را نشانم بده خدایا نشانه ای بفرست

خدایا کمکم کن

خدایا راه نشانم بده

معجزه کن

نوری بفرست


۹۵/۰۶/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

ازین که وبلاگ شما رو مطالعه کردم خوشحالم مطالب واقعا مفید بودن خواهش میکن از سایت های ما هم بازدید کنید. ممنون
www.partchap.com - partlist.ir - partcalendar.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی