دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خوشحال و شاد و خندانم

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ب.ظ

سلام


خوشحال و شاد و خندانم    قدر دنیا رو می دانم

دست بزنم من، پا بکوبم من، خوشحالم

آدم بعضی وقت ها لحظات شادی رو توی زندگیش تجربه می کنه که هیچجور قابل وصف نیست.

داشتم با تلفن صحبت می کردم که استادم تو تلگرام پیام داد که باهاش تماس بگیرم. من زنگ زدم. چقدر از مقاله ای که بهش تحویل داده بودم تعریف کرد. خیلی لذت بردم. 

گفت:"خیلی وقت بود که مقاله ای به این خوبی از هیچ کدام از بچه ها تحویل نکرده بود." گفت که مقاله اشکالات خیلی کمی داشته. چقدر من خوشحالم. اولین مقاله من در مورد big data استادم را خوشحال کرده.

خدایا شکرت. اون لحظه میخواستم از خوشحالی بپرم بالا. میخواستم پرواز کنم. اصلا نمیتونم بگم چه حالی داشتم. خیلی وقت بود که انقدر خوشحال نشده بودم.

شکر شکر شکر

حالا قول دادم که مقاله RTSJ را تا یکشنبه شب براش بفرستم. من استاد اینم که کارهای خیلی سخت و زمان گیر را در زمان کوتاه انجام بدم. خدایا باز هم کمکم کم. انقدر هنوز خوشحال و هیجان زده هستم که نمیتونم خوب تمرکز کنم. ولی سعی می کنم به خودم مسلط باشم.


دیروز چهارمین جلسه کلاس سه تار بود. فکر میکنم خوب پیش میرم. از استادم راضیم. دوست دارم بیشتر تلاش کنم.

بیشتر تلاش می کنم.

همه چی خوبه، خدایا شکرت



۹۵/۰۵/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی