دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

او را دیدم و انتظار

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ق.ظ

او را دیدم

دوشنبه بود. جوانی خوش سیما و ظاهرا نیکوسرشت. اهل کتاب و سنتور و ورزش. اهل کار و فعالیت. آرام و مهربان.

با او صحبت کردم. حرفهایمان به درازا کشید.

نظر مثبتی در مورد او دارم. نمیدانم نظرش در مورد من چیست.

او هم حق دارد که بیندیشد و تصمیم بگیرد.

او را دوست می دارم گرچه شاید او مرا دوست نداشته باشد.

منتظرم...

۹۵/۰۲/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی